Word 2019 – este cel mai eficient sistem de pregătire textuală a documentelor . Funcționalitatea programului Word acoperă întreaga gamă de creare a textelor, de la „hârtiile” de zi cu zi pană la documentele oficiale. În plus, un element de noutate din această ediție constă în îmbunătățirea recunoașterii cernelii virtuale, astfel încât scrierea cu un instrument direct pe ecran este mai bine convertită acum în format dactilografiat imprimat. Comenzile vocale au fost, de asemenea, îmbunătățite. În același timp, Microsoft a efectuat nenumărate îmbunătățiri la nivel de detaliu, cum ar fi: graficele SVG permit integrarea unor documente și mai complexe cu imagini incorporate fără a fi necesar un spațiu de stocare mai mare. De asemenea, scalarea și alte activități de editare a imaginilor sunt în acest moment simplificate. Toate acestea contribuie la un flux de lucru fără probleme și vor aduce rezultate excelente indiferent dacă sunteți acasă, la școală sau la birou.
Excel 2019 – continuă să ofere cele mai bune caracteristici. În această versiune, Excel oferă și mai multe îmbunătățiri cu privire la tabelele de orice tip, de la date financiare, baze de date pentru produse, până la înregistrări ale declarațiilor de impozitare, etc. Printre altele, au fost adăugate reprezentări noi ale informațiilor vizuale, fiind integrate, de asemenea, mai multe funcții matematice. A fost menținută compatibilitatea deosebită cu fișierele CSV. Puteți, de asemenea, crea și edita ecuații complicate de matematică cu noua caracteristică de sintaxă matematică LaTeX și să le încorporați perfect în documentele dvs.
PowerPoint 2019 – oferă acum opțiunea integrării directe în prezentări a capturilor ultra HD, precum și scalarea liberă a graficelor, mărirea și micșorarea imaginilor. Astfel se poate renunța mai ușor la editarea externa a imaginilor. În plus, noua particularitate PowerPoint Zoom introduce o povestire non-liniară- acum puteți crea diapozitive interactive sumare care vor oferi prezentărilor un aspect proaspăt și modern.
Outlook 2019 – asigura accesul la contactele salvate, precum și la adresele de e-mail. Prin urmare, mai ales pentru birouri, în combinație cu un Exchange Server este facilitată menținerea la zi a informațiilor despre clienți și parteneri. Suplimentar, aplicația acceptă crearea unui număr nelimitat de conturi de e-mail, venind astfel în întâmpinarea utilizatorilor cu conturi multiple. Pentru toate programele Office 2019 pune la dispoziție interfața consacrată, integrată de mai bine de un deceniu în orice aplicație. În acest mod, fluxul de lucru se extinde asupra tuturor aplicațiilor și se realizează în mod similar pentru toate, indiferent dacă este vorba despre Word, Excel, Outlook sau PowerPoint.
Publisher 2019 – îmbunătățește posibilitățile de publicare a graficelor de orice tip: pentru prezentări, reclame, fluturași, reviste etc. În cadrul Office 201, Microsoft a îmbunătățit în mod evident cele doua programe, în scopul extinderii recunoașterii instrumentului de scris în Publisher și al accelerării colaborării cu colegii privind bazele de date în Access.
Access 2019 – reprezintă o soluție performanta de creare și gestionare a bazelor de date de orice tip. Noua versiune acceptă generarea aplicațiilor de baze de date care funcționează direct în motorul de căutare, beneficiind astfel de o flexibilitate deosebită. Apoi, datele salvate ajung, de exemplu, în baze de date SQL pentru care există un acces sigur.
Suita Microsoft Office 2019 este compatibilă cu Sistemele de operare Windows 10 Pro, Windows 10 Home sau Windows Server 2019.
Aici puteti gasi Office 2019 Professional la promotie.
Cerinţele minime pentru Suita Microsoft Office 2019 sunt următoarele:
Suita Microsoft Office 2019 este disponibilă în peste 40 de limbi, cum ar fi Română, Engleză, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Spaniolă, etc., iar aceasta se poate schimba ori de câte ori doriţi dupa finalizarea instalării.
Word 2016 – și-a îmbunătățit ținerea sub evidență a comentariilor printr-un nou buton de „răspuns”. În plus, acum puteți edita paragrafe PDF, listele și tabelele, trăgându-le în fișierul Word.
Excel 2016 – vă scutește timpul învățând modelele de introducere a datelor și făcând-o pentru dvs. cu funcția de completare automată. Noile diagrame și grafice vor prezenta succesul dvs. în afaceri în cel mai convingător mod. Programul recomandă cele mai potrivite diagrame și vă oferă o previzualizare a modului în care datele dvs. pot fi prezentate.
PowerPoint 2016 – partajează prezentarea dvs. online prin simpla trimitere a unui link către publicul dvs.
Outlook 2016 – vă permite să răspundeți direct în Panoul de Citire, făcând astfel conversațiile dvs. prin email mult mai concrete.
OneNote 2016 – încorporează aproape orice tip de fișier, variind de la foi de calcul Excel la clipuri video. Poate fi sincronizat cu celelalte dispozitive, permițându-vă să partajați cu ușurință notebook-urile OneNote de oriunde.
Publisher 2016 – vă ajută să creați, personalizați și împărtășiți cu ușurință o gamă largă de publicații de calitate mărită. Faceți schimb de imagini cu o tragere simplă și adăugați imagini direct din albumele dvs. online. Utilizați efecte speciale pentru a face publicațiile să iasă în evidență. Alegeți dintr-o mulțime de părți ale paginii, cum ar fi barele laterale și povești, precum și calendarele, granițele, reclamele și multe altele.
Access 2016 – este acum mult mai mult decât o modalitate de a crea baze de date desktop. Este un instrument ușor de utilizat pentru crearea rapidă a aplicațiilor de baza de date bazate pe browser care vă ajută în afaceri. Datele dvs. sunt stocate automat într-o baza de date SQL, astfel încât acestea să fie mai sigure că niciodată și puteți să vă împărtășiți cu ușurință aplicațiile cu colegii.
Suita Microsoft Office 2016 este compatibilă cu Sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 Home, Windows 10 Pro sau Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 sau Windows Server 2012 R2.
Cerinţele minime pentru Suita Microsoft Office 2016 sunt următoarele:
Suita Microsoft Office 2016 este disponibilă în peste 40 de limbi, cum ar fi Română, Engleză, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Spaniolă, etc., iar aceasta se poate schimba ori de câte ori doriţi dupa finalizarea instalării.
Word 2013 – are o nouă filă de design pe panglică, care o face mai ușor de aplicat, diferite caracteristici de formatare și o cale mai ușoară de a înțelege modul în care acestea se referă la una pe alta.
Excel 2013 – este îmbunătățit prin includerea unor caracteristici intuitive, cum ar fi QuickAnalysis. Această caracteristică vă permite să găsiți instrumentele potrivite pentru datele dumneavoastră și să examinați modificările înainte de a le aplica.
PowerPoint 2013 – prezintă o varietate de îmbunătățiri care vă oferă flexibilitatea de a personaliza designul prezentării mai mult decât înainte. Extrem de distractiv este de a interacționa cu documentele PowerPoint pe dispozitivele tactile, puteți trece acum la orice aveți nevoie, atingeți ușor, derulați, zoom-ul prin prezentări.
Outlook 2013 – face ca gestionarea afacerii dumneavoastră să fie mai cuprinzătoare, dar și foarte eficientă în timp. Acum puteți programa întâlniri online, să includeți prognoza meteo în planurile dumneavoastră, vizualizați calendarele colegilor tăi, pentru a găsi timpul optim pentru comunicare.
OneNote 2013 – vă permite să inserați medii noi, cum ar fi decupaje de pe ecran într-un mod mai rapid și confortabil.
Publisher 2013 – este un editor grafic de texte, ce te va ajuta să creezi liste, prezentări și pagini web. Nu aveți nevoie să cunoașteți nici un limbaj de programare sau HTML pentru a crea o pagină web sau prezentări. Le creați dactilografiind sau lipind poze și texte în câmpurile respective.
Access 2013 – vă administrează bazele de date. Puteți folosi această aplicație pentru a distribui datele în cloud online. Mulțumită acestui program datele tale vor fi în siguranță, grupate și bine organizate.
Suita Microsoft Office 2013 este compatibilă cu Sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 Home, Windows 10 Pro sau Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 sau Windows Server 2012 R2.
Cerinţele minime pentru Suita Microsoft Office 2013 sunt următoarele:
Suita Microsoft Office 2013 este disponibilă în peste 40 de limbi, cum ar fi Română, Engleză, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Spaniolă, etc., iar aceasta se poate schimba ori de câte ori doriţi după finalizarea instalării.
Adăugați impact vizual
Aduceți interes vizual documentelor, foilor de lucru și prezentărilor prin inserarea de grafică vectorială scalabilă (SVG) care au filtre aplicate acestora.
Rupeți bariera lingvistică
Traduceți cuvinte, expresii și alte selecții de text într-o altă limbă cu Microsoft Translator.
Suport ecuație LaTeX
Acum puteți crea ecuații matematice utilizând sintaxa LaTeX.
Adăugați mișcare cu Morph
Faceți animații, tranziții și mișcări de obiecte netede în diapozitive cu Morph.
Funcții noi
TEXTJOIN, CONCAT, IFS și multe altele… Lăsați Excel să lucreze astfel încât să nu fiţi nevoit să o faceţi dvs.
Răspunsul scurt este: DA.
Recomandarea noastră este aceea că ar trebui să faceți acest lucru cu versiunea curentă, deoarece asistența în cloud pentru Office 2016 va fi întreruptă până în luna octombrie 2020. Când sosește acea zi, Office 2016 va fi deconectat de la serviciile cloud oferite de Microsoft, inclusiv de la aplicații precum Exchange sau OneDrive. Din fericire, nu trebuie să vă “spargeți” portofelul dacă intenționați să faceți upgrade versiunii curente Microsoft Office.
Aici puteti vedea toata oferta noastra de aplicatii Microsoft Office.