Nu este suficient doar sa dezinstalati Office-ul din Control Panel. De cele mai multe ori este posibil sa ramana activata o cheie de produs pe calculatorul dvs.
Chiar daca calculatorul este nou, este posibil sa vina cu Office 365 preinstalat si cu o cheie de 365 deja activata. Pentru a va asigura ca nu aveti nicio cheie activa pe calculatorul dvs., trebuie sa urmati pasii de mai jos.
1. Trebuie sa gasiti folder-ul unde aveti instalat Office-ul si sa copiati adresa acestuia din bara de adresa. Adresa copiata de dvs. trebuie sa arate cam asa:
C:\Program Files\Microsoft Office\Office16 (exemplu)
2. Apasati pe butonul Start (in stanga jos cu logo-ul Windows pe el) si scrieti “cmd”. Va aparea Command Prompt, pe care trebuie sa il deschideti (sau right click pe mouse) folosind optiunea Run as administrator.
3. Dupa ce ati deschis Command Prompt trebuie sa tastati:
cd (si) (adresa pe care ati copiat-o la punctul 1)
Apasati Enter.
Ultima linie de comanda trebuie sa arate asa:
C:\Windows\system32>cd C:\Program Files\Microsoft Office\Office16
(Poate sa difere adresa unde ati instalat Office-ul)
4. Apoi introduceti urmatoarea comanda:
cscript ospp.vbs /act
Apasati Enter.
Aceasta va va arata ultimele 5 caractere ale licentei care este instalata pe acel calculator.
5. Pentru a sterge / dezactiva cheia de produs de pe calculatorul dvs., trebuie sa introduceti urmatoarea comanda:
cscript ospp.vbs /unpkey:(urmat de cele 5 caractere ale cheii afisate mai sus)
Si apasati Enter.
6. In acest moment cheia a fost dezactivata. Daca doriti sa fiti sigur ca nu mai este o alta cheie activata pe acel PC, repetati pasul 4 si 5 (daca este cazul).
Dupa ce v-ati asigurat ca nu mai este nicio cheie activata pe calculatorul dvs., puteti sa dezinstalati Office-ul din Control Panel si apoi sa incepeti instalarea de la zero, urmand pasii furnizati de noi aici:
Pasi instalare Office