Deschiderea coletului la livrare

Acest serviciu este momentan disponibil doar pentru produsele Second Hand si Refurbished.

Acesta optiune va ofera avantajul de a va asigura ca produsele comandate nu au fost deteriorate in timpul transportului. Clientul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat. Agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului. In cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta trebuie refuzat de catre client. Orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare. In cazul in care, curierul refuza deschiderea coletului la livrare sau completarea unui proces verbal in caz de daune, va rugan sa trimiteti o sesizare la asistenta@etoc.ro.

Ultima actualizare: 22.02.2022

5 din 5 - (3 voturi)
SC ETOC Online SRL | Toate drepturile rezervate © 2021 - 2022 | www.etoc.ro $$ | Preturile includ TVA
Gazduit si dezvoltat de