Termenul estimat de livrare: este afisat pe pagina fiecarui produs marcat cu “Livrare estimata:”. Acesta data este estimativa. Dupa confirmarea si procesarea comenzii veti primi un numar AWB care va permite sa verificatii starea livrarii. In ziua livrarii veti fi contactat de catre curier.
Programul de procesare al comenzilor online este: Luni – Vineri intre orele 10:00 – 16:00. Comenzile plasate dupa ora 16:00 vor fi procesate urmatoarea zi lucratoare. Comenzile pot fi plasate pe site-ul www.etoc.ro la orice ora, in orice zi.
Procesarea comenzilor: se va face in ordinea inregistrarii lor in sistem. Dupa verificarea comenzii de catre un operator vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma comanda.
Confirmarea comenzii: Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.
Livrarea produselor se face in functie de stocul produselor in momentul plasarii comenzii, iar termenul estimativ de livrare este de 1-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai tarziu de 15 zile. In anumite situatii, ETOC Online SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
Livrarea se va face folosind servicii de curierat rapid la adresa furnizata de client, folosind datele de contact furnizate de catre client. Firma de curierat va contacta clientul pentru livrarea comenzii. Daca clientul nu poate fi contactat, coletul se va intoarce catre Vanzator. In acest caz clientul are obligatia de a ne contacta prin email, sau telefonic pentru a afla cum poate intra in posesia comenzii si de a achita toate taxele de transport generate din aceasta cauza.
In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, durata pentru procesarea unei comenzi precum si livrarea se poate prelungi, dar nu mai mult de 15 zile.
Pretul de transport afisat pe site este valabil pentru produsele pana in 1Kg. Pentru comenzile de peste 1 kg sau agabaritice este posibil sa apara costuri suplimentare de transport. Aceste costuri vor fi comunicate clientului online sau telefonic de unul din operatorii nostrii si refuzarea acestora duce la anularea comenzii.
Livrarea prin firmele de curierat rapid se poate face oriunde pe teritoriul Romaniei. In anumite situatii pot aparea taxe suplimentare de transport fata de cele afisate pe site pentru servicii optionale cum ar fi plata ramburs, deschiderea coletului la livrare, livrare Sambata, etc. De asemenea pot aparea costuri suplimentare de transport fata de cele afisate pe site in cazul produselor de dimensiuni atipice, sau pentru livrarile in zonele care nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat rapid. Toate costurile suplimentare care pot aparea vor fi comunicate clientului inainte de livrarea comenzii. Refuzul acestor costuri suplimentare rezulta in anularea comenzii.
ETOC Online SRL nu este raspunzatoare pentru intarzierile de livrare generate de firma de curierat sau pentru pierdera/deteriorarea coletelor pe timpul transportului.
Deschiderea coletului la livrare: va ofera avantajul de a va asigura ca produsele comandate nu au fost deteriorate in timpul transportului. La comenzile pentru care exista optiunea: Deschiderea coletului la livrare, clientul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat. Agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului. In cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta trebuie refuzat de catre client. Orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare.
Comenzile cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul ETOC Online SRL.
Stocul afisat pe site se actualizeaza automat pe site la un interval de timp si este doar informativ. Este posibil sa existe diferente intre stocul real al produselor si stocul afisat pe site. Stocul real va fi confirmat de catre unul din operatorii nostri.
In stoc magazin: Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi expediat in aceasi zi daca comanda este confirmata pana in ora 16:00, sau in urmatoarea zi lucratoare. Termenul aproximativ de livrare este afisat pe pagina produsului.
In stoc depozit: Produsul este disponibil in stocul depozitelor externe sau al furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se va expedia dupa confirmarea comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al depozitelor/furnizorilor. Termenul aproximativ de livrare este afisat pe pagina produsului.
Disponibil la comanda: Produsul se poate livra la comanda. Pretul si termenul de livrare va si comunicat de catre unul din operatorii nostri. Plata se face integral in avans. Comenzile se plasaza pe email la adresa asistenta@etoc.ro, sau folosind formularul pentru cerere oferta.
Acest produs nu este in stoc: Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii cand va reveni in stoc. Ne puteti contacta pe email la adresa asistenta@etoc.ro pentru a afla daca produsul poate fi adus la comanda, sau folosind formularul pentru cerere oferta.
Pentru sugestii, sesizari sau reclamatii, trimiteti un email la adresa asistenta@etoc.ro.
Ultima actualizare: 27.04.2023