Intrebari Frecvente

In aceasta pagina veti gasiti cele mai frecvente intrebari puse de clientii nostri si raspunsuri pentru fiecare dintre ele. Daca nu gasiti informatia de care aveti nevoie ne puteti trimite un email la asistenta@etoc.ro.

 

Cum comand?

1. Selectati produsul dorit si apasati pe Adauga in Cos

2. Selectati cantitatea pe care o doriti

3. Apasati pe Finalizeaza Comanda

4. Introduceti datele pentru facturare (Persoana fizica sau juridica)

5. Alegeti metoda de plata dorita

6. Cititi si acceptati termenii si conditiile, apoi finalizati comanda

7. Comanda dvs. va fi procesata de catre noi si expediata in cel mai scurt timp. Va trimitem pe email informatii despre stadiul in care se afla comanda dvs.

 

Cum platesc?

Se poate plati ramburs, online cu cadul bancar, prin ordin de plata sau puteti merge cu factura proforma la oricare din caseriile Banca Transilvania. Veti primi pe email Factura Proforma dupa ce finalizati comanda, daca vei achita cu Cardul atunci foloseste linkul din email pentru a finaliza plata. Nu acceptam plati cash.

Daca ati ales plata prin transfer bancar, va rugam sa ne trimiteti o copie dupa dovada platii pe adresa de email asistenta@etoc.ro pentru a grabi validarea platii.

Pentru mai multe informatii despre metodele de plata apasati aici.

 

De unde pot ridica produsele comandate?

Toate comenzile se vor livra folosind servicii de curierat rapid la adresa furnizata de client, folosind datele de contact furnizate de catre client. Termenul de expediere a produselor achizitionate de pe site-ul www.etoc.ro este de 48 ore din momentul confirmarii comenzii (daca nu este mentionat altceva in descrierea produsului). Momentan nu avem magazin fizic sau punct de ridicare al comenzilor.

Pentru mai multe informatii despre livrarea comenzilor apasati aici.

 

Pot returna un produs cumparat?

Produsele achizitionate online se pot returna in termen de maxim 14 zile de la data primirii acestora pentru persoane fizice. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor (ex: servicii de curierat rapid). Pentru a returna unul sau mai multe produse va rugam sa completati Formularul de Retur sau sa ne scrieti un email la adresa asistenta@etoc.ro in care sa ne comunicati intentia de returnare. LICENSE HUB SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Pentru mai multe informatii despre retur apasati aici.

 

Cum beneficiez de garantie?

Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in conditiile mentionate in Certificatul de Garantie. Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la punctul de lucru LICENSE HUB SRL.

Pentru mai multe informatii despre service si garantie apasati aici.

 

Doresc sa cumpar o cantitate mare de produse, se poate obtine un discount?

In anumite cazuri este posibil sa putem oferim reduceri pentru comenzi mari. Pentru a obtine o oferta de pret personalizata, puteti trimite un email la asistenta@etoc.ro cu cererea dvs.

 

Daca aveti intrebari sau nelamuriri nu ezitati sa ne contactati!

E-mail: asistenta@etoc.ro

Telefon: 0751 22 77 44

Voturi
SC ETOC Online SRL | Toate drepturile rezervate © 2021 - 2022 | www.etoc.ro $$ | Preturile includ TVA
Gazduit si dezvoltat de