Intampinati probleme cu un produs? Completati formularul de mai sus si un reprezentant ETOC va va indruma pana la solutionarea problemei.
Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in conditiile mentionate in Certificatul de Garantie. Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la punctul de lucru al service-ului autorizat de catre producator si beneficiaza de garantie in conditiile stabilite de acestia. Daca nu sunteti sigur cum sau unde puteti beneficia de garantia comerciala pentru produsul dvs. va rugam sa ne contactati la adresa asistenta@etoc.ro sau folosind formularul de garantie.
Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati, in ordinea prezentata mai jos:
1. Repararea
2. Inlocuirea
3. Stornarea produsului defect
Pentru produsele ce nu pot fi reparate sau inlocuite clientul va primi contravaloarea acestuia la valoarea initiala din factura de achizitie, cu tot cu reduceri/ discounturi, fara taxa de transport.
Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre service-ul autorizat sa ofere garantie pentru produsul in cauza. Expedierea se va face prin intermediul curierului rapid agreat de catre service. Orice alta metoda de transport este suportata de catre expeditor.
Toate produsele care sunt insotite de certificat de garantie nu afecteaza drepturile conferite prin Ordonanta Guvernului nr. 130/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, legea nr. 449/2003 republicata si Ordonanta de Urgenta nr. 174/2008.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia si solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.
Nu fac obiectul garantiei produsele care:
1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.
2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
3. sunt utilizate in conditii neadecvate – tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
4. s-au efectuat setari si instalari incorecte
5. prezinta surse defecte – condensatori sparti
6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
7. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor
8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor
9. prezinta virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat
10. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate
Important:
Va recomandam realizarea unei copii de rezerva a datelor, deoarece programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastraza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 30 zile de solutionare.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Produsele ce vin cu certificatul de garantie al producatorului in original nu se trimit la adresa ETOC Online SRL, ci se predau numai retelelor de service autorizat ale producatorului. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului tur-retur (daca este cazul), precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service dupa verificare.
Produsele inlocuite sau stornate in Garantie se vor casa, sau dupa caz se vor trimite inapoi la producator. Aceste produse nu se vor returna cumparatorului
Deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei cu serialul produsului duce la pierderea garantiei. Nu se accepta produsul in niciun service fara acest serial.
Garantia comerciala este solutionata de catre service-ul autorizat de producator in conditiile stabilite de acestia. ETOC Online SRL asigura si este responsabila pentru Garantia de Conformitate, nu si pentru Garantia Comerciala si nu este responsabila pentru metoda de solutionare sau eventuale intarzieri.
Garantia legala de conformitate este garantia oferita de vanzator in mod obligatoriu cumparatorului, fiind prevazuta de lege. Prin aceasta garantie, vanzatorul este responsabil sa inlocuiasca sau sa repare orice produs care la livrare nu este in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare (exceptand daunele cauzate de transport care sunt responsabilitatea curierului). Simplu spus, daca un client cumpara un produs, iar acesta vine cu un defect din fabrica, fie estetic sau functional, vanzatorul este obligat sa il inlocuiasca cu unul nou sau sa-l repare pe cel deja primit, fara cheltuieli suplimentare pentru cumparator. ETOC Online SRL asigura Garantia de Conformitate conform legilor in vigoare.
Acer – Sama Bit
http://www.samabit.ro/procedura-pick-and-return
Akai – Rennaisance Public Service
Email: service@rserv.ro
AOC – Restart Service
Tel: 0213134566, Email: solutie@restart.ro
APC
http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm, Tel: 0212030606
Apple
https://locate.apple.com/ro/ro/service/?pt=4&lat=44.46582436999999&lon=26.082708163333322
Arctic
Tel: 0245605111
Aruba Networks
https://asp.arubanetworks.com/
Asus – Depanero
https://www.depanero.ro/
Axtel – Schonbig
Email: l.toma@axtelheadsets.com
Beko
Tel: 0245605111
Benq – Darer Service Center
Email: support@darer.ro, Tel: 0259342577
Candy
http://www.candy.ro/ro_RO/asistenta-tehnica
Dell – System Plus
Tel: 0213356282
Epson
https://www.epson.ro/support#check_warranty
Heinner – Depanero
https://www.depanero.ro/
Hoover
https://www.hoover.ro/ro_RO/centre-service
HP
http://www8.hp.com/ro/ro/contact-hp/phone-assist.html
Lexmark
https://www.lexmark.com/ro_ro/services/customer-support-services.html
LG
http://www.esdservice.ro/contact.php
Microsoft
Email: rouinfo@microsoft.com, Tel: 0801033333
MSI – Restart Service
http://www.restart.ro/service/msi.html
Njoy – Cmb Marketplace
http://www.esc-it.ro/contact/
Optoma – Sama Bit
http://www.samabit.ro/procedura-de-service-pentru-videoproiectoare-optoma
Pegas
https://bicicletapegas.ro/contact
Philips
https://www.philips.ro/c-w/support-home/support-contact-page.html
RPC – Cmb Marketplace
http://www.esc-it.ro/contact/
Samsung – Electronics Suport Division
http://www.esdservice.ro/
Sonic Wall – Sonic Wall
https://www.sonicwall.com/support/
Sony – Just It
http://www.justit.ro/contact-30.html
Xerox
http://www.xerox.ro/parteneri/parteneri-service/4/
Ultima actualizare: 04.09.2023